Romanian Digital Travel Conference 2014

 

Conferinta Romanian Digital Travel de pe 20 martie a fost interesanta, cu informatii care mai de care mai atractive. In prima parte a zilei ne-am intalnit cu Horia Grozea, Madalin Mancila, Petrus Lungu, Tudor Iacob, Filip Lepus, Alexandru Lapusan. Despre ce ne-au vorbit? Sau mai bine zis, ce mi-a atras atentia? Haideti sa vedem!

horia_grozea1871Horia Grozea, Director Card Payments – mobilPay

Dat fiind aploarea pe care o ia astazi tehnologia, trebuie sa acordam o atentie deosebita platii directe prin sms sau card, platii in rate fara dobanda, si platii prin link de plata pe facebook si twitter. Prin urmare, nu uitati de responsive design!

madalin_mancila1750Madalin Mancila, Marketer – Happy Tour Group

Exista mai multe tipuri de consumatori, asa ca cea mai buna metoda de loializare a unui client este sa il faci sa se implice, sa-si aduca propria contributie. Si este foarte important sa tineti legatura cu clientii folosind situatii si metode cat mai creative.

Madalin, a avut o prezentare interesanta, creativa… deci, se poate!

petrus_lungu1932Petrus Lungu, Blogger – Turism 2.0

Petrus, ne-a aratat date si statistici, ceea ce ne-a facut sa ne gandim ca in Romania este loc de mai bine in domeniul mobile si al aplicatiilor.

Putin timid, dar ii uram mult succes inainte!

tudor_iacob1814Tudor Iacob, Marketing Specialist – Conectoo

Daca nu stiati un email este folosit in proportie de 25-50%, ceea ce inseamna ca nu puteti ignora emailul ca metoda de marketing. Incercati sa fiti creativi si sa trimiteti emailuri targetate.

Apropos, Tudor a avut unul dinre cele mai profesionate ppt-uri din punct de vedere al designului.

filip_lepus2769Filip Lepus, General Manager – Travelio

A prezentat avantajele sistemului Cloud in domeniul turismului. Un subiect cam tehnic pentru mine.

alex_lapusan1981Alex Lapusan, CEO & Founding Partner – Zitec

Trebuie sa aveti pasiune in tot ceea ce faceti si o echipa la fel de pasionata in spate. E foarte important sa acordati atentie aplicatiilor si site-urilor, caci 59% dintre utilizatori nu asteapta incarcarea site-ului mai mult de 3 secunde.

catalin_macovei8254Catalin Macovei, Google Adwords Specialist – Moloso

Nu ezitati sa folositi instrumente pentru strangerea de informatii despre utilizatori. Va va ajuta sa creati anunturi concrete conform nevoilor utilizatorilor. Si nu uitati, se spune ca ora 14:00 este perfecta pentru “shopping” in turism.

oana_dumitrescu1863Oana Dumitrescu, Head of Online Marketing – Zitec

Vorbind de turism, este absolut necesara prezenta in mediul mobile. 79% dintre utilizatori nu ies din casa fara un device.

cristian_ignat1197Cristian Ignat, PPC Manager – 2parale

Desi remarketingul este uneori considerat agasant si enervant, este obligatoriu intr-o campanie de turism. Ceea ce mi-a placut intr-un mod deosebit a fost faptul ca a punctat usability si necesitatea “user testing”. Este de preferat sa investiti intr-un site. Asigurati-va ca este usor de folosit si inspira incredere.

razvan_pascu1875Razvan Pascu, Tourism Marketing Consultant – Travel Communication Romania

Ne-a povestit despre tendintele in turism si pe alocuri exemple din viata personala. Un produs se diferentiaza prin poveste, concept, creativitate. Si ne-a readus in atentie notiunile de flashpacker si glamping. :) Iar pentru curiozitatea voastra, cele mai vizitate orase din Romania sunt: Bucuresti, Timisoara, Iasi, Brasov.

monica_jitariuc8768Monica Jitariuc, Co-managing Director – The Practice

Comunicarea nu conteaza daca realitatea nu este buna. Folositi un limbaj prietenos pe facebook si postati frecvent. Hostel Costel din Timisoara a fost dat exemplu datorita povestii din spatele conceptului, si de asemenea casa copac din Complexul Harmony Predeal. Creati o poveste reala!

O prezentare tare, tare placuta si cu multe realitati.

alex_nerea1302Alex Negrea, Head of Facebook Department – Spada

Continutul face diferenta! Nu investiti in like-uri pe facebook, ci in postari de calitate. Acestea din urma va aduc utilizatori implicati. Si nu ezitati sa folositi instrumentele disponibile in online pentru a targeta dupa interese specifice.

Sursa foto

Per total, o experienta placuta… cu multe sfaturi! Pana data viitoare, descoperiti locuri si experiente noi!

Leave a Reply