Cea de-a saptea editie Webstock

Asa cum va spuneam data trecuta, cea de-a saptea editie Webstock a avut loc la Hotel Mariott in Bucuresti. Am participat ca blogger acreditat din partea vreauSAmerg.ro  si  totodata ne-am inscris proiectul la Gala Webstock Awards, dar n-a fost sa fie.

Cum a fost, mai ales ca eram pentru prima data la Webstock? Ca de obicei, si cu bune si cu mai putin bune.

Dupa prima  sesiune am inteles ca Webstock-ul de anul acesta a avut ca tema promovarea Romaniei. Nu numai ca Manafu a purtat doua tricouri semnificative, dar si speakerii au prezentat proiecte ce promoveaza Romania in strainatate. Cum ar fi fashion designerul Florin Dobre, graphic designerul Catalin Nastasoiu cu proiectul Ronativ, ce a pornit de la crearea unui pixel cu forma Romaniei. Si desigur, ceilalti speakeri care prin jobul lor de zi cu zi duc cu ei o imagine mai buna a Romaniei, in Londra si asa mai departe.

Razvan Exarhu a vorbit despre aplicatia Taste of Romania, in colaborare cu Adrian Hadean si Vodafone. Am realizat ca mancarea preferata a romanilor, chiar si de prin Delta este, din pacate: cartofi prajiti cu pui.

Steven van Groningen, CEO al Raiffaisen Bank a spus:

Daca nu-ti place sa scrii, nu poti fi un blogger de succes.

Monica Jitariuc

Trebuie sa ne gandim de 4 ori inainte sa postam.

Monica, ca intotdeauna a avut o prezentare interesanta si intr-un stil de care nu te saturi, a vorbit despre cea mai recenta problema in social media: atitudinea angajatului in retelele sociale. Acesta in ultimul timp a inceput pe conturile personale sa dezvaluie informatii de la munca si despre comaniile cu care lucreaza. Chiar si mai rau, isi varsa ‘naduful’. Pentru evitarea situatiilor jenante si a conflictelor de interes, Monica sugera semnarea (crearea) unui cod de conduita.

Din punct de vedere al organizarii, Evensys s-a prezentat ca de obicei, la inaltime. Cu toate acestea nu pot sa nu zic ceea ce am observat si la aceasta editie, dar si la celelalte de-a lungul anului: pe de o parte e bine ca tot mai multi sunt dornici sa invete; pe de alta parte, nu-mi place si mi se pare de prost gust sa vii in numar asa mare si sa judeci cu superioritate si nonsalanta pe retelele de socializare proiectele celorlalti, fie ei incepatori; manifestari lingusitoare - sa aplauzi tare si sa arati respect doar pentru greii din social media; inghesuiala din pauza de de masa; faptul ca la Gala de premiere participa atat cei cu experienta, cat si incepatorii.

Revenind la partile bune, sintetizez mai jos cateva idei frumoase pe care le-am surprins de-a lungul prezentarilor din cadrul Webstock 2014:

  •  Daca ideea ta nu este buna, si nici produsul tau,  mergi mai departe. Emi Gal
  •  Echipa ta valoreaza mai mult decat banii. Sergiu Biris
  •  Scrie cu si din pasiune. Steven van Groningen
  •  Uita-te in jur: peste tot ai idei si povesti. Vezi Vunk si Orasul Minunilor. Cristina Bazavan
  •  Foloseste-ti ingeniozitatea. Pentru campanii bune si promovare nu ai nevoie neaparat de un buget mare.
  •  Un mesaj bun trebuie să fie emotionant si să se adreseze publicului pe limbajul acestuia.
  •  Daca nu poti schimba mentalitatea sefului in legatura cu atributiile jobului tau, poate e timpul sa-l schimbi. Madalina Uceanu
  •  There is no pure inspiration by Cristian Clita.

Pe aceasta cale multumim si sponsorilor si partenerilor Webstock 2014 pentru minunatele cadouri.

 

Leave a Reply